Düşünmeyi öğrenmek: Okullar müfredatlarında kodlamaya neden ihtiyaç duymalı?

Kodlama

Teknoloji günlük hayatımıza entegre edilmiştir. Postalarımızı kontrol ettiğimiz akıllı telefondan spor salonundaki ilerlememizi kaydeden akıllı saatlere kadar her türlü görev için düzenli olarak kullanıyoruz. Ayrıca mekana mekik attığımızda ya da mahallemizin sokaklarında gezinmemize yardım ettiğimizde de var.

Tüm endüstriler yazılım kullanıyor, hepimiz bir mühendis lisans derecesi almayı planlamıyor olsak da, günlük işlerde kullandığımız araçları nasıl kullandığımızı biraz anlamamız çok önemli.

Kodlamanın okul müfredatına dahil edilmesine ilişkin tartışma devam ediyor. Bir avantaj, çalışmaya yeni başlayan çocuklar için bile getirebilecekleri faydadır. Programlamanın temellerini öğrenmek, mantıksal düşünceyi teşvik eder ve problem çözme becerilerinin geliştirilmesine yardımcı olur.

“ Kodlama duygusal değildir. Kodlamanın temeli doğru ve yanlıştır. İnançlara yer yok. ”
Kalıcılık ve soğukkanlılık: İnsan Bileşeni
“Kodlama duygusal değildir. Kodlamanın temeli doğru ve yanlıştır. İnançlara yer yok ”dedi. Yazılım geliştirme şirketi Gunner Technology CEO’su Cody Swan, kodlamanın kalıcılığı ve doğruluğu öğretmek için nasıl mükemmel bir egzersiz olduğu konusunda yorum yapıyor.

Programcılar çalışmak için bir kod oluşturmaya çalışırken, ne kadar akıllı olduklarının, önemli olanın hayal kırıklığına toleransları, ayrıntılara dikkat ve analiz kapasiteleridir. Kod her işe yaramadığında soruna çözüm bulmalılar. Swann’ın sözleriyle, bu olacak ve çok olacak, bu sadece işin bir parçası. Kodlama, öğrencinin aramanın ötesine geçmesi için disiplini geliştirmesine yardımcı olur ve program düzgün çalışana kadar pes etmeyin.

Mantık ve sonuç: Fikir üretme
Kodlama, sahip olduğumuz en doğru dillerden biridir. Örneğin bir uygulamayı programladığımızda, yalnızca istediğimiz şeyi yapması için talimatları makineye çeviriyoruz.

“ Kodlama ve okuryazarlık gelişimi birbirini tamamlıyor, çünkü hem fikirleri paylaşan hem de deneyim sağlayan bir iletişim yapısına dayanıyorlar ”
Eğitimci ve EdTech’in düşünce lideri Michael Cohen’e göre, temel okuryazarlığı öğrenmede bir zorluk var çünkü yazılı iletişim ve kompozisyonun en temel bileşenleri karmaşık ve soyut. Bu nedenle çocuklara erken yaşlardan beri ilk programlama kavramlarını öğretmede değer vardır. Ayrıca, yapabileceğiniz görevlerin karmaşıklığı dışında, kodlamayı öğrenmek söz konusu olduğunda çocuklar ve yetişkinler arasında önemli bir fark olmadığını da destekliyor. Herkes okulda ilk günden beri aynı mantıksal düşünce ve problem çözme becerilerinden faydalanabilir.

Tüm bu özel avantajların ötesinde, kesin olarak söyleyebileceğimiz bir şey var. Her geçen gün daha fazla güncelleme ile birlikte kodlamak istiyorsak ya da istemememiz durumunda, yaptığımız her şeyde bir rol oynadığı için teknolojimizin nasıl çalıştığının farkında olmalıyız. Bu şekilde en iyi şekilde faydalanabilir ve bunu yaparken de güvende olabiliriz.

Buna da gözat

İşletmelerde Beceri Eğitimi Çalışma Soruları

Öğrencilerin yaptığı staja beceri eğitimi uygulaması denilmektedir. Staj yapan öğrenciler belli bir ders saati kadar stajını başarıyla gerçekleştirmek zorundalar.